دانلود پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری
#
#
دنیای دانلود های +18

دانلود پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری

نویسنده : ehsan | تاریخ : 21:0 - سه شنبه 10 دی 1392

 

 

 

رمز عبور کلیه فایل ها: www.parandco.com

 

image

 

دانلود بازی پرطرفدار Angry Birds 3.0.0

یکی از پرفروش ترین بازی های فروشگاه اینترنتی App Store که طرفداران بسیاری دارد. در این بازی شما می بایست با پرتاب پرندگان عصبانی به سمت خوک های سبز رنگ، انتقام پرندگان را از دزدان تخم مرغ هایشان بگیرید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود بازی آبدار Fruit Ninja 1.6.1

این بازی که در ابتدا برای دستگاه های تمام لمسی Apple ساخته شد دارای طرفداران بسیاری می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را داشته که باید با استفاده از ماوس میوه های مختلف و رنگارنگی که به سمت بالا پرتاب می شود را به دو نیم تقسیم کنید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود بازی زیبای Bejeweled 3 1.0.8.6128

در این بازی زیبا که ساخت شرکت Pop Cap می باشد شما باید الماس های رنگی را به صورت حداقل 3 تایی در ردیف های عمودی یا افقی کنار هم قرار داده تا حذف شوند. هر سبک در این بازی دارای روش خاصی برای برنده شدن می باشد.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود بازی مهیج Chicken Invaders 4.00

در این بازی بامزه جوجه های فضایی برای انتقام از انسان هایی که سال ها است از گوشت آنها به عنوان غذای خود استفاده می کنند برای گرفتن انتقام به زمین حمله کرده و شما می بایست با استفاده از سفینه فضایی خود جلوی این حمله را بگیرید.

جزئیات بیشتر
 

image

دانلود بازی Plants vs. Zombies II 1.2.0.1073

در این بازی موفق که ساخت شرکت Pop Cap می باشد زامبی ها در تلاش هستند تا با حمله به حیات خانه شما را از بین ببرند. شیوه مبارزه شما کاشتن گیاهان و استفاده از ابزارهایی است که رسیدن زامبی ها به خانه را مختل کند.

جزئیات بیشتر

 



دسته بندی : <-CategoryName->